REKLAMACIJE I POVRAT

PRAVO NA POVLAČENJE KUPNJE, REKLAMACIJE, GARANCIJA I POVRAT ROBE 

Pravo na povlačenje kupnje   

Kupac ima pravo u roku od 14 dana od preuzimanja artikala poduzeće obavijesti (e-adresa: info@allyearshop.hr), o odustajanju od ugovora bez navođenja razloga za svoju odluku. Rok počinje teći dan nakon datuma preuzimanja. Jedini trošak koji tereti potrošača u vezi prekida ugovora je trošak povrata artikla.

* Prije nego što pošaljete paket, svakako provjerite potvrdu narudžbe ili na računu kojeg ste primili na e-adresu u trenutku narudžbe, jeste li proizvod kupili u našoj web trgovini. U slučaju da nam dostavite proizvod koji nije naš, ne snosimo odgovornost za vašu pogrešku i paket nećemo vratiti. 

Nakon izjave o povlaćenju proizvod  morate vratiti u roku od 14 dana od dana predavanja izjave. Proizvod vratite na našu adresu:

Packeta International s.r.o – HR post
ALLYEARSHOP
Stancija Kaligari 3
Žbandaj, 52440 Poreč

Smatramo da je proizvod pravovremeno vraćen ukoliko je poslan prije isteka 14 dana za povrat. Proizvode morate vratiti neoštećene u nepromjenjenoj količini i u originalnoj ambalaži, odnosno ambalaži koja štiti proizvod na jednak način kao originalna ambalaža. Oštećene proizvode, proizvode u promjenjenoj količini i neadekvatnoj ambalaži ne možete vratiti. 

U slučaju povlačenja ugovora snosite samo troškove povrata robe koje ne vraćamo. Ukoliko ste naručenu robu već platili, odmah ćemo vam vratiti sva primljena plaćanja, koja ste obavili zbog narudžbe, odnosno najkasnije u roku od 8 radnih dana od povrata pošiljke na našu adresu. Pošiljka je vraćena na našu adresu kada ju skladište  evidentira kao vraćenu pošiljku. Zadržavamo pravo zadržavanja primljene uplate do povrata proizvoda koji je predmet povlaćenja ugovora. 

 Potrošač artikala iste ne smije neograničeno koristiti do povlačenja ugovora. Potrošač smije obaviti pregled i testiranje artikala u onom opsegu, koliko je to nužno za utvrđenje realnog stanja. Potrošač je odgovoran za smanjenje vrijednosti robe, ukoliko je smanjenje posljedica djelovanja koja nisu nužno potrebna za utvrđivanje prirode, karakteristike i djelovanje robe. 

 Reklamacije 

U slučaju da utvrdite da vaš proizvod ne radi ispravno, odnosnos primili ste neprikladan ili oštećen proizvod, možete:

  • Zatražiti garanciju na dostavu 

  • Zatražiti  garanciju na tehničke porizvode i 

  •  Zatražiti  reklamaciju proizvoda



    Reklamacija proizvoda zbog
    materijalnih nedostataka

    Kada su prisutni materijalni nedostaci:

  • ako stvar nema karakteristike koje su potrebne za njezinu normalnu uporabu ili promet ;

  •  ako stvar nema karakteristike koje su potrebne za određenu uporabu za koju ju kupac kupuje, a bila je poznata prodavaču, odnosno trebala bi mu biti  poznata;

  • ako stvar nema karakteristike ili odlike koje su bile izričito ili prešutno dogovorene odnosno propisane; 

  • ako je prodavač isporučio stvar koja ne odgovara uzorcima ili modelima, osim ukoliko su uzorak ili model pokazani samo zbog obavijesti.

    Ponuđač snosi odgovornost za stvarne greške na artiklu, koje se pojave u dvije godine od otkrića greške, a ponuđač se mora na reklamaciju odazvati u roku 8 dana. 

  • Ako proizvod ne radi ispravno, ima grešku ili nije u skladu s vašim očekivanjima, pišite nam na info@allyearshop.ck i pomoći ćemo vam s potrebnim objašnjenjima. Na taj način ćete izbjeći moguću pogrešnu uporabu proizvoda i oštećenja proizvoda te moguće ozljede na sebi i drugima.

  • Ukoliko vaš proizvod ima materijalni nedostatak, javite nam čim ga otkrijete no ne kasnije od 14 dana od otkrića greške. Preko e-pošte nam pošaljite fotografiju ili snimku proizvoda na kojem se može utvrditi da proizvod ima grešku. Ukoliko će biti potrebno, zamolit ćemo vas da nam proizvod vratite, kako bismo ga pregledali i utvrdili grešku na proizvodu. 

  • Za proizvode za koje se utvrdi da su oštećeni zbog nepravilne ili neodgovarajuće uporabe ili rukovanja, koja nije nužno potrebna za utvrđivanje prirode, svojstava i funkcioniranja robe, nećemo moći prihvatiti reklamacije 

  • Ukoliko tvrdite da je došlo do materijalne pogreške i tražite povrat novca, vratit ćemo vam samo troškove proizvoda, ali ne i usluga (brza dostava, pouzeće i osiguranje paketa) 

Ukoliko utvrdite materijalnu pogrešku, možete zatražiti: 

  • zamjenu proizvoda 

  • povrat kupnje 

  • ili proporcionalan povrat kupnje.

    UPOZORENJE: ALLYEAR d.o.o. prihvaća samo povrat onih pošiljaka, koje sadrže proizvode kupljene preko web stranice. Sve pošiljke koje pojedinac pošalje, a ne sadrže proizvode kupljene kod nas, vratit ćemo pošiljaocu o njegov trošak.  

    Garancija
    Za određene artikle u našoj ponudi vrijedi garancija od 12 mjeseci. Garanciju možete tražiti samo za tehničke artikle i elektronske alate, koje imamo u ponudi. Garanacija vrijedi od datuma primitka robe. Garnaciju možete tražiti sukladno članku 19 Zakona o zaštiti potrošača na osnovi računa, koji vrijedi kao garancijski list. 

    Ponuđač zadržava pravo da odbaci garanciju u slučaju da uz zahtjev nije priložen račun ili da je račun nečitljiv odnosno nepotpun.

    Garancija ne vrijedi u slučaju: 

  • fizičnog oštećenja; 

  • oštećenja zbog uporabe; 

  • grešaka koje nastaju zbog pogrešne, neprikladne ili nemarne uporabe artikla.

    Proizvode za koje tražite garanciju treba pregledati, stoga zahtjevu za garanciju priložite fotografije odnosno videosnimke, koje pokazuju pogrešku. U koliko će biti potrebno, zamolit ćemo vas da nam proizvod vratite kako bismo ga mogli pregledati.

    U slučaju da vam zahtjev za garanciju odobrimo, osigurat ćemo vam nov proizvod, a imate pravo tražiti i popravak vašeg proizvoda no upozoravamo vas da je rok popravka dulji od roka isporuke novog proizvoda. U koliko popravak traje dulje od 45 dana, proizvod ćemo vam zamijeniti novim, a ukolko to ne bude moguće, vratit ćemo vam novac u visini obavljene kupnje.

    Povrat oštećenih pošiljaka
    Ukoliko ste pri preuzimanju pošiljke primjetili da je artikl ili paket fizički oštećen, nedostaje sadržaj ili pokazuje znakove otvaranja, morate odmah pokrenuti postupak reklamacije kod poduzeća, preko kojeg ste primili robu. Paket morate odbiti preuzeti. Zajedno s poduzećem koje vam je paket dostavilo, pobrinut ćemo se da reklamacija bude riješena u najkraćem mogućem roku. Preporučujemo da paket otvorite u prisutnosti kurira, kako bi kurir mogao zabilježiti svako oštećenje prisutno u trenutku predavanja paketa.

Žalbe i sporovi

Ponuđač poštuje važeći zakon o zaštiti potrošača. Žalba se predaje preko e-adrese na info@allyearshop.hr. Postupak žalbe je povjerljiv. Ponuđač nastoji da se konflikti rješe van sudskih postupaka. 

Ponuđač ne priznaje nikakvog tijela za alternativno rješavanje potrošačkih sporova

Elektronska poveznica NA platforme za on-line rješavanje potrošačkih sporova

 Ponuđač je registriran na platformi Europske Unije za on-line rješavanje potrošačkih sporova

Više informacija o platformi za rješavanje potrošačkih sporova možete pronaći nahttp://europa.eu/rapid/press-release_MEMO-13-193_sl.htm.